Politica de returnari
Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe garibel.ro in termen de 14 zile de la primirea lor.
Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
La returnare, in cazul in care ati comandat mai multe bucati din acelasi produs, se accepta la returnare o singura bucata desigilata.
Daca returnati un produs pentru care ati primit un cadou, trebuie sa returnati si cadoul in starea in care a fost receptionat.
Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui.
Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.
Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia coletului ce contine produsele comandate pe site-ul garibel.ro, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Singurele costuri care vor cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email la adresa play@garibel.com.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea sumei se va face in termen de 14 zile de la data la care a fost transmisa solicitarea de retur, in contul bancar al clientului, sau contul bancar indicat de client pentru returnarea sumei. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele. Nu se pot returna banii inainte ca noi sa receptionam produsele returnate si sa le verificam!
Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul garibel.ro, sa scrieti pe coletul de retur:
- Numarul Comenzii
- Numele dumneavoastra si adresa intr-un mod lizibil
- Sa ne transmiteti pe e-mail denumirea firmei de curierat cu care expediati coletul si numarul coletului (acesta se gaseste pe chitanta primita de la agentul curier ).
Veti beneficia de retur gratuit in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
- Produs deteriorat la transport. Produsul/produsele receptionate au ajuns la dvs cu deteriorari desi ambalajul este integru/nedeteriorat – Trimiteti o reclamatie/sesizare pe adresa de e-mail afisata pe site sau ca raspuns la e-mailul de confirmare a comenzii in termen de maxim 24 ore de la receptia coletului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Daca spre exemplu ati receptionat un produs ce prezinta vicii sau deteriorari sau defect si doriti sa il inlocuim cu unul conform costurile de transport se suporta de catre magazinul nostru. In cazul in care nu doriti inlocuirea si doriti restituirea sumelor costurile se suporta de catre dvs, fiind vorba de renuntare la cumparare.